Mindfulness Based Living Course w pigułce

Kurs wieczorny (wtorki)

Start: 14 stycznia 2020, zakończenie: 10 marca

wtorki o godz. 18:00, Poruszenie Joga, ul. Norwida 22/4, Wrocław

Koszt kursu: 850 zł

Ilość miejsc jest ograniczona! 

Zgłoszenia przez formularz (przycisk poniżej). Po otrzymaniu formularza skontaktujemy się z Tobą.

Kurs poranny (piątki)

Start: 7 lutego 2020, zakończenie: 27 marca

piątki o godz. 9:30, Poruszenie Joga, ul. Norwida 22/4, Wrocław

Koszt kursu: 850 zł

Ilość miejsc jest ograniczona! Gwarancją miejsca jest wpłata zaliczki 200,- lub pełna opłata. Ostateczny termin wpłaty 31 stycznia 2020. 

Zgłoszenia przez formularz (przycisk poniżej). Po otrzymaniu formularza skontaktujemy się z Tobą. 

Mindfulness nie jest psychoterapią i jej nie zastępuje.
Przeciwwskazaniem uczestnictwa w warsztacie jest aktualnie doświadczany kryzys (np. żałoba, rozstanie, czy inny kryzys emocjonalny), leczenie psychiatryczne, uzależnienie. W przypadku wątpliwości, prosimy o kontakt. Jeśli korzystasz ze wsparcia psychologa, terapeuty lub doświadczasz przewlekłej choroby i nie masz pewności czy Twój udział to dobry pomysł, również zapraszamy do kontaktu.

Tematy spotkań:

Tydzień 1. Zacznij tam gdzie jesteś (uważność i niespokojny umysł)

Tydzień 2. Ciało jako miejsce obecności 

Tydzień 3. Wprowadzenie oparcia dla uważności

Tydzień 4. Praca z rozproszeniem

Tydzień 5. Badanie strumienia myśli

Tydzień 6. Postawa obserwatora

Tydzień 7. Samoakceptacja

Tydzień 8. Życie z uważnością

8 spotkań, trwających 2,5 do 3 godz.

Dzień Uważności: 6 godzinny warsztat po 6 spotkaniu

konsultacja wstępna przed rozpoczęciem kursu

nagrania medytacji do praktyki własnej

podręcznik wspierający w praktyce

zaświadczenie uczestnictwa

dwie certyfikowane nauczycielki mindfulness

kurs superwizowany w Mindfulness Association Poland

standardy UK Guidelines - UK Network for mindfulness

Zapraszamy na kurs, szczególnie jeżeli…

poszukujesz spokoju i wewnętrznej równowagi

ciekawi Cię jak funkcjonuje ludzki umysł

doświadczasz potrzeby rozwoju osobistego

chcesz skutecznie obniżyć stres

jesteś krytyczny/ krytyczna wobec siebie

doświadczasz ciągłego zmęczenia, „wypalenia”

chcesz lepiej zrozumieć siebie

zaciekawia Cię uważność i chcesz dowiedzieć się, czym ona jest

chcesz nauczyć się lepiej dbać o siebie

masz już swoją praktykę medytacyjną i chcesz ją pogłębić

Kurs mindfulness

Korzyści z regularnej praktyki mindfulness:

kurs uważności

lepsza umiejętność radzenia sobie w stresujących sytuacjach

złagodzenie psychosomatycznych objawów związanych ze stresem

lepszy kontakt z własnymi emocjami

umiejętność uważnej obserwacji i radzenia sobie z trudnymi emocjami, uporczywymi myślami, niepokojem i zamartwianiem się

większa zdolność koncentracji uwagi

zwiększenie pewności siebie i samoakceptacji

zwiększenie zdolności relaksu

lepsze relacje z innymi ludźmi

wzrost radości życiowej, wewnętrznej równowagi i dobrostanu

lily-1850750_1920

Zapraszamy na 8 tygodniowy kurs uważności MBLC – Mindfulness Based Living Course (Życie w oparciu o zasady Mindfulness). Kurs jest treningiem umysłu, podczas którego, uczysz się krok po kroku jak pracuje umysł, czym jest uważność i jak wnosić ją do swojego życia.  W trakcie kursu czeka Cię również całodzienny warsztat pogłębiający praktykę uważności. 

Uważność jest sposobem otwarcia się na doświadczanie swojego Życia w pełnym jego wymiarze, w każdym momencie i chwila po chwili w obecności i akceptacji. Nasze życie składa się z chwil i często, zupełnie nieświadomi tego jak to się dzieje, czujemy że ucieka nam ono przez palce, pędzi, a my pędzimy wraz z nim od zadania do zadania. 

Uważność poszerza samoświadomość i dzięki niej lepiej rozumiemy działanie umysłu, ciała i naturę emocji oraz myśli, co pozwala nam poszerzyć perspektywę i cieszyć się życiem.

Kurs uważności ma charakter praktyczny i to Twoje własne doświadczenie stanowi oparcie dla procesu nauki. Wsparciem w tym procesie jest grupa, wraz z którą odkrywać będziesz jak działa umysł,  w bezpiecznej atmosferze zaciekawienia i życzliwości. Kurs ma charakter szkoleniowy i rozwojowy, nie jest to psychoterapia. Aby uczestniczyć w programie nie jest potrzebne żadne wcześniejsze przygotowanie i doświadczenie w praktyce uważności.

Prowadzące

Aleksandra Kiślewska

psycholog, trener Emotional Freedom Techniques, arteterapeutka. Nauczycielka mindfulness – MBLC Program Życia w Oparciu o Uważność wg Mindfulness Association. Ukończyła również Certyfikowany Kurs Compassion. Prowadzi indywidualne sesje EFT, konsultacje psychologiczne, sesje uważności. Zawodową wiedzę i doświadczenie poszerza podczas warsztatów z zakresu psychologii i psychoterapii. Doświadczenie medytacyjne zgłębia poprzez praktykę własną i uczestnictwo w odosobnieniach medytacyjnych.

Anna Gołębiowska

nauczycielka mindfulness, programów MBLC – Mindfulness Based Living Course (certyfikat gotowości do nauczania Mindfulness Association Polska) i MBSR – Mindfulness-Based Stres Reduction (certyfikat nauczyciela MBSR wydany przez The Institute for Mindfulness-Based Approaches (IMA) z siedzibą w Niemczech i Fundację Polski Instytut Mindfulness POLIM). Z wykształcenia humanistka (logopedia, antropologia kulturowa). Doświadczenie medytacji uważności rozwija poprzez regularną praktykę własną, uczestnictwo w warsztatach i szkoleniach oraz biorąc udział w odosobnieniach medytacyjnych w Polsce i za granicą.