Mindfulness Based Living Course

Kurs wieczorny

poniedziałki, godz. 18:00
Body4Soul, ul. Stysia 45, Wrocław
start: 31 sierpnia 2020, zakończenie: 26 października

Cena: 890 zł

Kurs poranny

wtorki, godz. 9:30
Poruszenie Joga, ul. Norwida 22/4, Wrocław
start: 1 września 2020, zakończenie: 20 października

Cena: 890 zł

Zgłoszenia przez formularz (przyciski powyżej). Po otrzymaniu formularza skontaktujemy się z Tobą.

W razie pogorszenia sytuacji pandemicznej kurs może zostać przeniesiony do online.

Mindfulness nie jest psychoterapią i jej nie zastępuje.
Przeciwwskazaniem uczestnictwa w warsztacie jest aktualnie doświadczany kryzys (np. żałoba, rozstanie, czy inny poważny kryzys emocjonalny), leczenie psychiatryczne, uzależnienie. W przypadku wątpliwości, prosimy o kontakt. Jeśli korzystasz ze wsparcia psychologa, terapeuty lub doświadczasz przewlekłej choroby i nie masz pewności czy Twój udział to dobry pomysł, również zapraszamy do kontaktu.

Tematy spotkań:

Tydzień 1. Zacznij tam gdzie jesteś (uważność i niespokojny umysł)
Tydzień 2. Ciało jako miejsce obecności
Tydzień 3. Wprowadzenie oparcia dla uważności
Tydzień 4. Praca z rozproszeniem
Tydzień 5. Badanie strumienia myśli
Tydzień 6. Postawa obserwatora
Tydzień 7. Samoakceptacja
Tydzień 8. Życie z uważnością

MBLC w pigułce:

  • 8 spotkań, trwających 2,5 do 3 godz.
  • Dzień Uważności: 6 godzinny warsztat, 17 października (sobota)
  • konsultacja wstępna przed rozpoczęciem kursu
  • nagrania medytacji do praktyki własnej
  • podręcznik wspierający w praktyce
  • zaświadczenie uczestnictwa
  • dwie certyfikowane nauczycielki mindfulness
  • kurs superwizowany w Mindfulness Association Poland
  • standardy UK Guidelines – UK Network for mindfulness

Zapraszamy szczególnie jeżeli…

  • poszukujesz spokoju i wewnętrznej równowagi
  • ciekawi Cię jak funkcjonuje ludzki umysł
  • doświadczasz potrzeby rozwoju osobistego
  • chcesz skutecznie obniżyć stres
  • jesteś krytyczny/ krytyczna wobec siebie
  • doświadczasz ciągłego zmęczenia, „wypalenia”
  • chcesz lepiej zrozumieć siebie
  • zaciekawia Cię uważność i chcesz dowiedzieć się, czym ona jest
  • chcesz nauczyć się lepiej dbać o siebie
  • masz już swoją praktykę medytacyjną i chcesz ją pogłębić
Kurs mindfulness

Korzyści z regularnej praktyki

Kurs mindfulness
  • lepsza umiejętność radzenia sobie w stresujących sytuacjach
  • złagodzenie psychosomatycznych objawów związanych ze stresem
  • lepszy kontakt z własnymi emocjami
  • umiejętność uważnej obserwacji i radzenia sobie z trudnymi emocjami, uporczywymi myślami, niepokojem i zamartwianiem się
  • większa zdolność koncentracji uwagi
  • zwiększenie pewności siebie i samoakceptacji
  • zwiększenie zdolności relaksu
  • lepsze relacje z innymi ludźmi
  • wzrost radości życiowej, wewnętrznej równowagi i dobrostanu

Zapraszamy na 8 tygodniowy kurs uważności MBLC – Mindfulness Based Living Course (Życie w oparciu o zasady Mindfulness). Kurs jest treningiem umysłu, podczas którego, uczysz się krok po kroku jak pracuje umysł, czym jest uważność i jak wnosić ją do swojego życia.  W trakcie kursu czeka Cię również całodzienny warsztat pogłębiający praktykę uważności. 

Uważność jest sposobem otwarcia się na doświadczanie swojego Życia w pełnym jego wymiarze, w każdym momencie i chwila po chwili w obecności i akceptacji. Nasze życie składa się z chwil i często, zupełnie nieświadomi tego jak to się dzieje, czujemy że ucieka nam ono przez palce, pędzi, a my pędzimy wraz z nim od zadania do zadania. 

Uważność poszerza samoświadomość i dzięki niej lepiej rozumiemy działanie umysłu, ciała i naturę emocji oraz myśli, co pozwala nam poszerzyć perspektywę i cieszyć się życiem.

Kurs uważności ma charakter praktyczny i to Twoje własne doświadczenie stanowi oparcie dla procesu nauki. Wsparciem w tym procesie jest grupa, wraz z którą odkrywać będziesz jak działa umysł,  w bezpiecznej atmosferze zaciekawienia i życzliwości. Kurs ma charakter szkoleniowy i rozwojowy, nie jest to psychoterapia. Aby uczestniczyć w programie nie jest potrzebne żadne wcześniejsze przygotowanie i doświadczenie w praktyce uważności.

Prowadzące

Aleksandra Kiślewska

psycholog, trener Emotional Freedom Techniques, arteterapeutka. Nauczycielka mindfulness – MBLC Program Życia w Oparciu o Uważność wg Mindfulness Association. Ukończyła również Certyfikowany Kurs Compassion. Prowadzi indywidualne sesje EFT, konsultacje psychologiczne, sesje uważności. Zawodową wiedzę i doświadczenie poszerza podczas warsztatów z zakresu psychologii i psychoterapii. Doświadczenie medytacyjne zgłębia poprzez praktykę własną i uczestnictwo w odosobnieniach medytacyjnych.

Anna Gołębiowska

nauczycielka mindfulness, programów MBLC – Mindfulness Based Living Course (certyfikat gotowości do nauczania Mindfulness Association Polska) i MBSR – Mindfulness-Based Stres Reduction (certyfikat nauczyciela MBSR wydany przez The Institute for Mindfulness-Based Approaches (IMA) z siedzibą w Niemczech i Fundację Polski Instytut Mindfulness POLIM). Z wykształcenia humanistka. Doświadczenie medytacji uważności rozwija poprzez regularną praktykę własną, uczestnictwo w warsztatach i szkoleniach oraz biorąc udział w odosobnieniach medytacyjnych w Polsce i za granicą.

MINDFULNESS indywidualnIE

kurs uważności Wrocław

Zapraszamy również na indywidualne kursy i sesje mindfulness 

Dla osób, które, z różnych przyczyn, nie mogą wziąć udziału w treningu grupowym istnieje możliwość skorzystania z indywidualnych sesji mindfulness, też indywidualnej wersji pełnego 8-tygodniowego kursu, stacjonarnie lub online.

Masz pytanie lub chcesz omówić szczegóły, zapraszamy do kontaktu.

 

WEEKEND Uważności

25-27 września 2020 r. odbędzie się 4 edycja Weekendu Uważności 

Zapraszamy na weekendowe spotkanie z praktyką mindfulness i kąpieli leśnych w Górach Bialskich. Spotkamy się w Krainie Szeptów w Nowym Gierałtowie na Dolnym Śląsku.

Zapraszamy serdecznie!

Wrocławski Tydzień Uważności

Zapraszamy na Wrocławski Tydzień Uważności 31 sierpnia – 5 września 2020 r.

W jego ramach, 4 września o godz. 17:00 poprowadzimy dwugodzinny warsztat: „POMEDYTUJMY RAZEM, czyli co nam daje medytacja oraz jak, gdzie i kiedy rozpocząć własną praktykę medytacyjną” Zapraszamy serdecznie!